Riverside Restaurant

43 Cross Street, Babergh, United Kingdom

🛍 Pizza, Steak, Seafood, Italian

4.3 💬 1190 Reseñas
Riverside Restaurant

Teléfono: +441787376444

Dirección: 43 Cross Street, Babergh, United Kingdom

Ciudad: Babergh

Menú Platos: 12

Reseñas: 1190

Sitio Web: http://riversidebarsudbury.co.uk/

"My neighbor, my two-year-old, and I visited Riverside Restaurant for the first time today to celebrate our anniversary. We arrived 10 minutes before opening but were warmly greeted and seated promptly with menus. Our drinks arrived quickly, and our food was served within 20 minutes. We both enjoyed perfectly cooked steak and delicious homemade chicken nuggets. Everything was excellent - from the atmosphere to the staff. Special thanks to Meelle, Danielle, and the talented chef who made our dining experience truly memorable, especially for our little one with a fantastic fruit salad. We had a wonderful lunch and will definitely return. Highly recommend! Thank you."

Menú completo - 12 opciones

Todos los precios son estimaciones en menú.

Mariscos

Postre

Platos Principales

Entrantes

Pasta

Pollo

Hamburguesa

User User

Had a party Saturday! Lovely food, beautiful location and fantastic atmosphere

Dirección

Mostrar Mapa

Reseñas

User
User

A brilliant private party on Saturday. Fantastic food and service and a beautiful setting. Thank you to all staff


User
User

Lovely dining experience! The staff were wonderful and we had a fantastic time on Saturday. Highly recommend this place!


User
User

beautiful staff, excellent eating! will come back 100%! we had ribs and a chickenburger from the bbq menu, very reasonable and of high quality! Ver carta


User
User

Myself and some friends went for a meal here last night. Food was lovely and service was great too. Cocktails were amazing! We will definitely be back


peter
peter

The staff was friendly and welcoming. The ducklings were delicious, and the food and wine were great. It felt like we had traveled from the UK to Italy for a few hours...fabulous.


User
User

We had a private party here on Saturday. The staff were extremely accommodating and friendly. The food was beautiful. It was such a great atmosphere. Thank you to everyone that was there Ver carta


User
User

We came in for a late lunch last Saturday, a little dubious due to say the least! But it couldn’t have been better, the waitresses went above and beyond to look after us and the food was delicious and very reasonably priced. I definitely now recommend it, plus it’s such a lovely location.


User
User

my partner, whom I immersed for a drink, as he had often passed and wondered how it was as if we were disappointed. cilla made us very welcome. we will certainly return all the best of luck for all the great things they have planned for the new future of this fab location bar restaurant, not least what in-store for their client xx


User
User

My neighbor, my two-year-old, and I visited Riverside Restaurant for the first time today to celebrate our anniversary. We arrived 10 minutes before opening but were warmly greeted and seated promptly with menus. Our drinks arrived quickly, and our food was served within 20 minutes. We both enjoyed perfectly cooked steak and delicious homemade chicken nuggets. Everything was excellent - from the atmosphere to the staff. Special thanks to Meelle, Danielle, and the talented chef who made our dining experience truly memorable, especially for our little one with a fantastic fruit salad. We had a wonderful lunch and will definitely return. Highly recommend! Thank you. Ver carta

Categorías

  • Pizza Sumérgete en nuestras pizzas perfectamente horneadas, elaboradas con masa lanzada a mano, rica salsa de tomate y una mezcla de quesos gourmet. Cada rebanada estalla con ingredientes frescos, asegurando un bocado delicioso cada vez.
  • Steak Saborea cortes premium de jugosos y tiernos filetes, asados a la perfección por expertos. Cada bocado ofrece una explosión de sabor, acompañado de guarniciones clásicas y deliciosas salsas para mejorar tu experiencia gastronómica. Ver carta
  • Seafood Sumérgete en las capturas más frescas del mar con nuestra selección de mariscos, que ofrece exquisitos platos preparados con pescados y mariscos de alta calidad. ¡Saborea los sabores del océano en cada bocado!
  • Italian Saborea los ricos y diversos sabores de Italia con nuestro menú, que ofrece pasta clásica, risottos sabrosos y platos tradicionales de carne y mariscos, todos elaborados con ingredientes auténticos y pasión. ¡Buon appetito!

Comodidades

  • Outdoor Seating
  • Wheelchair Accessible
  • Carta

Restaurantes Similares

The Great House

The Great House

Market Place, CO10 9QZ, Babergh, United Kingdom

Carta • Sushi • Kebab • Seafood • Fast Food


"I hope we were just unlucky, and I feel sad writing this, but it wasn't the best experience this weekend. We stayed overnight and had the tasting menu. The Creppy family are departed a while now, and the staff such as Henri that stayed on are long gone, they set unbelievably high standards which were always going to be hard to meet. We loved the room we stayed in, but the rest of the experience was a bit awkward. I feel sorry for them as it was super hot and it must be difficult to get staff at the moment, but when you have paid £500 for one night and food inc wine then things can be a bit disappointing. From the start we could tell that they were under the cosh, the manager was sick, and we were told repeatedly how busy they were tonight. We asked to eat 30 mins later than booked which they said would help. We ordered a half bottle of champagne but had to wait about 15 minutes as the fridge was broken at it would not be cold. It arrived and wasn't cold enough really, then after 10 minutes in the ice bucket it was. Simultaneously other guests were told the coffee machine was also broken. A bit of a shame as we were celebrating a birthday and it sort of spoiled the moment waiting for a drink. Then ordered a 2014 Pomerol which to be honest I found really rather average, but that is the luck of the draw. The food was quite good, but only one course impressed us, the trout was good. The staff seem very downbeat to the point of it being awkward, one told us and another table to make as much mess as we like as it was her last shift. Others seemed very awkward and lacking confidence/a smile. Again, hard to get quality staff at the moment, but there seemed to be a lack of pride/confidence in what is being delivered. I also asked for cheese to finish off, in the past they had a glorious cheese cart with a huge selection of great cheeses. I accept maybe it was too hot for this, but I was simply given a plate of three cheeses, no one asked me if I would like to choose anything or for example do I like blue cheese. Then when it was delivered my wife tried one of them, liked it so asked what it was, and they didn't know what the cheese was which is probably not what they aspire to. makes me sad as the cheese at the Great House is stuff of legend. More minor stuff: Breakfast wise the coffee in the percolator was way too strong even for someone who likes strong coffee, a tiny shot of milk was not enough so we asked for more, would have been nice to be offered hot milk to make Cafe Au Lait etc. Also another minor point, the soap and shower gels were quite horrible, they stick to you and don't wash off, not something I'm usually bothered about, but the half empty containers looked like they had be refilled with something not very nice, or it was just never very good. When we checked out I think the manager may have been back, he did not ask us once how our stay had been so we had no real chance to say anything. We tried to be understanding and of course being British nothing was really a problem for us, but when you've spent £500 for a birthday it was all a bit disappointing and not nearly up to par. I sympathise that it might have been a difficult night, but to be honest it would have come off better if I hadn't been reminded every few minutes that they were so busy and everything going wrong. I'm not even sure that they were that busy, the terrace was out of bounds and the restaurant was 3/4 full. Matters were drawn in to focus the next day when we went to the Weavers Spa, and also for lunch at the Crown in Stoke by Nayland, staff were cheerful, helpful and great at both of these local places. Sorry for writing this negative review which I feel sad to have written about a place we used to love. Rooms: 4 Service: 2 Location: 4"